مقالات

فروش عمده لیوان تبلیغاتی

چاپ ماگ و لیوان

فروش عمده لیوان تبلیغاتی نورا گیفت

لیوان تبلیغاتی یکی از جذاب ترین کالاهای فانتزی و با قیمت مناسب، برای تبلیغات محسوب می شود. لیوان همیشه در دسترس افراد برای نوشیدن انواع آشامیدنی به خصوص در محل کار بوده و بسیار دلچسب است. نام برند کالاها، شرکت ها و یا محصولات و خدمات درج شده با طراحی های زیبای کلمات و نماد ها، بر روی لیوان تبلیغاتی همیشه در جلوی چشم بیننده جلب توجه می کند.
در ادامه این مقاله به نحوه چاپ بر روی لیوان های تبلیغاتی و معرفی انواع ماگ به همراه مزایای استفاده از این لیوان ها می پردازیم.

فروش عمده لیوان تبلیغاتی

نحوه چاپ لیوان تبلیغاتی

در ابتدا برای چاپ تصویر یا نوشته مورد نظر خود بر روی لیوان تبلیغاتی، طرح اولیه در نرم افزار فتوشاپ یا سایر نرم افزار ها، طراحی می شود.
انتخاب نوع لیوان بسیار مهم است. در نظر داشته باشید که طرح شما دارای چه خصوصیاتی است تا بتوانید لیوانی را مطابق و هماهنگ با آن به لحاظ اندازه و رنگ و جنس انتخاب نمایید.

البته بسیاری معتقدند که براساس نوع لیوان بهتر است طرحی را هماهنگ با آن انتخاب کنید. در هر صورت این مساله کاملا به سلیقه شما بستگی دارد.
چاپ لیوان تبلیغاتی روش های خاصی دارد که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

1. روش اسکرین

چاپ لیوان تبلیغاتی به این روش بسیار رایج است و توسط دستگاه مخصوصی صورت می گیرد و مجهز به تورهای خاصی است. جوهر از داخل سوراخ های توری عبور داده می شود و به راحتی بر روی لیوان عمل چاپ صورت می گیرد. تنوع رنگ ها در این روش چاپی محدود است و معمولا قیمت ارزانتری نیز دارند.

2. چاپ لیتو

این روش چاپ قدیمی برای چاپ لیوان های سرامیکی و چینی مناسب است. در این روش، چاپگر طرح یا عکس مورد نظر را بر روی کاغذ های مخصوص چاپ کرده و سپس کاغذ را بر روی لیوان می چسباند.
در مرحله آخر لیوان را در دستگاهی به نام هیدروگرافیک قرار داده و سپس تصویر انتخابی به صورت اتوماتیک بر بدنه لیوان چاپ می شود.

3. چاپ دیجیتالی

با استفاده از تکنولوژی و فن آوری های جدیدی که در چاپگرهای دیجیتالی وجود دارد، چاپ طرح را بر روی لیوان، به سادگی و با کیفیت انجام می دهد.
چاپ دیجیتالی تنوع رنگی بالایی دارد و می تواند طرح مورد نظر مشتری را به بهترین شکل ممکن بر روی لیوان ها پیاده نماید.
طرح های شلوغ و رنگی و پر از نقش و نگار و تصویر در این روش به سادگی بر روی لیوان تبلیغاتی چاپ می شود.

4. چاپ سابلیمیشن

این روش که بسیار رایج و پرکاربرد است و عمل چاپ توسط دستگاه مخصوص صورت می گیرد.
در ابتدا حرارت دستگاه را تنظیم می کنند و سپس برای چاپ بر روی لیوان، طرح را روی کاغذ سابلیمیشن به حالت آینه پرینت می گیرند.
در مرحله بعدی تصویر پرینت شده را برش می دهند و سپس از چسب نسوز برای چسباندن طرح بر روی لیوان استفاده می کنند.
لیوان را مجددا در قالب و در داخل دستگاه گذاشته و طی آخرین مرحله با فشار دستگاه بر روی لیوان، تصویر یا طرح به صورت یکنواخت چاپ می شود.
لیوان های سرامیکی،مات، شیشه ای، اکلیلی، حرارتی و قاشق دار مناسب برای چاپ سابلیمیشن است.

انواع ماگ تبلیغاتی

لیوان تبلیغاتی و یا همان ماگ، در جنس ها و سایزهای متنوع و متفاوتی طراحی و تولید می شوند. تنوع ماگ باعث شده است که به عنوان یکی از مناسب ترین کالاها برای تبلیغات انتخاب شوند.
هر مدل نوشته، طرح، نقش و رنگ بر روی این لیوان ها چشم نواز است و ایده های خاص و خلاقانه و هنری را می توانید بر روی این ماگ ها پیاده نمایید.

انواع ماگ های تبلیغاتی عبارتند از:
o ماگ سرامیکی
o ماگ شیشه ای
o ماگ فلزی
o تراول ماگ

ماگ سرامیکی چیست؟

ماگ همان لیوان سرامیکی است. یعنی از جنس سرامیک ساخته می شود.
از این محصول برای نوشیدن چای، قهوه و سایر آشامیدنی های گرم و یا سرد استفاده می گردد.
معمولا حجم ماگ 350 سی سی است و از لیوان های استاندارد کمی بزرگتر است.
این محصول یکی از محبوب ترین کالاهای تبلیغاتی به شمار می رود. شما می توانید هر نوع نوشته، طرح، لوگو و نشانه ای را بر روی آن چاپ نمایید. ماگ ها به طور خاصی بر روی میزها جلب توجه می کنند و در نظر همگان می درخشند.
ماگ های سرامیکی در انواع ساده، دسته دار و حرارتی یا جادویی تولید می شوند.
ماگ های حرارتی از بهترین نوع سرامیک ساخته می شوند و کاملا به رنگ مشکی هستند. اما هنگامی که نوشیدنی گرم را در آنها می ریزید، کم کم رنگ آن به صورت جادویی محو می شود و سپس طرح بر روی لیوان چشم نوازی می کند.

ماگ شیشه ای (ماگ یخی) چیست؟

ماگ یخی یا همان لیوان شیشه ای تبلیغاتی با استفاده از مواد شیمیایی و دستگاه های صنعتی تحت شرایط ویژه ای تولید می شوند.
جنس این لیوان تبلیغاتی متشکل از لایه های شیشه ای است که تحت فشار و حرارت بر روی هم قرار گرفته و به شکل یک ماگ یخی در می آیند.
طرح یا نقش مورد نظر بر روی شیشه در کانون توجه قرار دارد و جنس آن نیز بسیار با کیفیت می باشد و به روش های متنوعی می توانید طرح یا نقوش و نماد ها را بر روی آن چاپ کنید.

معرفی ماگ فلزی

ماگ های فلزی از قدیمی ترین نوع لیوان های فلزی ساخت دست بشر است و وزن آنها بسیار سنگین بودند. اما امروزه این ماگ ها با وجود تنوع زیاد انواع فلزات، بسیار سبک ساخته می شوند.
ماگ های فلزی معمولا دوجداره و ضد زنگ هستند بنابراین حرارت و گرمای نوشیدنی کمتری به دستها منتقل می شود.

تراول ماگ چیست؟

تراول ماگ ها لیوان های تبلیغاتی سفری هستند و می توانند نوشیدنی های گرم و سرد را در دمای ایده آل حفظ نمایند.
جنس این نوع ماگ ها از استیل، سیلیکون و سرامیک می باشد. بسیار محکم و بادوام و مناسب برای قدم زدن و مسافرت می باشند.
بدنه تراول ماگ خاصیت عایق داشته و ظرفیت بیشتری نسبت به سایر ماگ ها دارند. این ماگ ها در همه جا قابل استفاده هستند.

مزایای استفاده از لیوان های تبلیغاتی برای کمپین تبلیغاتی

از لیوان تبلیغاتی برای کمپین های تبلیغاتی بسیار زیاد استفاده می شود زیرا از مزایای خاصی برخوردار هستند که می توانند در دامنه وسیعتری نسبت به سایر کالاهای تبلیغاتی عمل کنند.
شاید شما برای یک رویداد تبلیغاتی در مدت زمان کوتاه، مثلا شرکت در نمایشگاه ها، سمینارها، کمپین های تبلیغاتی، اردوها و … نیاز به تبلیغات وسیع و مقرون به صرفه و ماندگاری داشته باشید بنابراین لیوان تبلیغاتی یکی از مناسب ترین انتخاب های شما است.
در ادامه به مزایای این کالا اشاره می کنیم:

 ارزان

قیمت ماگ های تبلیغاتی ارزان و کاملا مقرون به صرفه و اقتصادی است.

 کاربرد وسیع

ماگ های تبلیغاتی با توجه به تنوع جنس و عملکرد در همه جا استفاده می شود و هر نوع طرح یا لوگو و نقشی را با تنوع وسیعی از رنگها می توانید بر روی آن چاپ کنید.

مناسب برای تمامی سنین

لیوان تبلیغاتی با توجه به کاربرد وسیعی که دارد به عنوان هدیه نفیس و جذاب محسوب می شود. بنابراین می توانید برای هر سنی از آن جهت تبلیغات خود استفاده نمایید. با توجه به اهداف تبلیغاتی برای کودکان، نوجوانان و بزگسالان، بهترین گزینه است.

ماندگاری

با توجه به روش های چاپ و کیفیت چاپ، معمولا طرح ها و نقش ها برای مدت زمان طولانی بر روی ماگ ها دوام می آورند و بعد از گذشت زمان می توانند یادآور تبلیغات شما باشند.
به چه نکاتی هنگام خرید ماگ و لیوان تبلیغاتی توجه کنیم؟
فروشگاه نورا گیفت توصیه می کند برای انتخاب مناسب لیوان تبلیغاتی مورد نظر خود به نکات زیر توجه کنید.

جنس و مواد سازنده ماگ

این محصول معمولا از جنس سرامیک، شیشه، فلزات و سیلیکون ساخته می شود که هریک از آنها ویژگی خاص خود را دارد. شما به دنبال چه خصوصیاتی هستید؟ کیفیت، زیبایی، ماندگاری یا قیمت؟ با پاسخ دادن به این سوالات به راحتی می توانید ماگ دلخواه خود را انتخاب کنید.

طرح و شکل

ماگ های سرامیکی در طیف گسترده و متنوعی از رنگها، طرح ها و مدل ها به کار می روند. اما لیوان های فلزی و شیشه ای معمولا از تنوع کمتری برخوردار هستند.

اندازه و سایز

ابعاد و اندازه ماگ های تبلیغاتی بسیار متفاوت و متنوع هستند باید دقیقا بدانید به چه منظوری و چه نوع تبلیغاتی می توانید مناسب ترین سایز را انتخاب کنید.

سخن آخر

ماگ و لیوان تبلیغاتی کالایی جذاب برای تبلیغات است و کاربرد وسیعی برای اجرای ایده های خلاقانه و هنرمندانه ارائه می کند.
مناسب ترین گزینه برای کمپین های تبلیغاتی در تعداد بالای سفارشات است. قیمت ارزان و ماندگاری آنها و همچنین تنوع کاربرد و … راهی ساده و مقرون به صرفه جهت تبلیغات و مناسبت های خاص مانند عید نوروز است.
نورا گیفت در فروشگاه خود انواع ماگ و لیوان تبلیغاتی را در طیف متنوع با طراحی های زیبا و با کیفیت و ماندگار و همچنین با قیمت های مناسب ارائه می هد.
بهترین گزینه برای کسب امتیازات بیشتر در تبلیغات کالای شما سفارش عمده لیوان تبلیغاتی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.