بروزترین و جدید ترین زیر لیوانی تبلیغاتی سال برای خرید اینترنتی لاکچری و طرح دار 

ریر لیوانی یکی از مواردی است که حداقل تعداد کمی در هر خانه باید وجود داشته باشد.این محصول یکی از مواردی است که در طراحی آن باید خلاقیت زیادی بکاربرد.

این محصول یکی از شیک ترین وسایلی هست که وجودش در منزل ضروری است از موارد استفاده این محصول برای فاصله فنجان استکان با میز ظروف شیشه ای وهمچنبن جلو گیری از لکه آب قهوه چای روی میز میباشد.

زیر لیوانی شیکjpg

زیر لیوانی تبلیغاتی

امروزه گسترش صنایع مختلف و خدمات متنوعی که به جامعه ارائه می شود باعث شده تا دست اندرکاران این حوزه ها در رقابت با یکدیگر برای فروش بیشتر و شناخته شدن و بالا بردن تعداد مراجعین و مشتریان خود نیازمند تبلیغات باشند.

در این میان ابتکار در تبلیغات و کاربردی بودن آنچه برای معرفی یک نام تجاری و یا محصولات و خدمات، استفاده می شود بسیار حائز اهمیت است. هدف از استفاده ابزار متفاوت در تبلیغات تبدیل مخاطب به مشتری است. از آنجاییکه به تازگی استفاده از وسایلی با رنگ و لعاب متفاوت در چیدمان رواج پیدا کرده و افراد تمایل دارند وسایل با طراحی متفاومت را در محیط کار و زندگی خود، چه مصرفی و چه بعنوان دکور به کار بگیرند، چاپ زیر لیوانی تبلیغاتی میتواند یکی از مواردی باشد که بعنوان وسیله ای پرکاربرد که روزانه به صورت مکرر مورد استفاده قرار می گیرد و برای مدتی دقیقا در برابر نگاه مشتری هستند انتخاب شوند.

چاپ زیر لیوانی تبلیغاتی برای کافه

زیر لیوانی کافی شاپی

زیر لیوانی تبلیغاتی در کنار انتقال پیام و معرفی کسب و کار، هم بعنوان هدایای سازمانی و تجاری و هم در پذیرایی از مشتریان و ارباب رجوع نام یک برند را در ذهن ماندگار می نماید. در یک همایش و یا سمینار در کنار استفاده از انواع تبلیغات محیطی مانند انواع بنر و پوستر، می توانید به شیوه ای جذاب تر نگاه مخاطبین را داشته باشید و استفاده از انواع زیر لیوانی های چاپی و تبلیغاتی می تواند ایده ای هوشمندانه باشد. همچنین با توجه به اینکه استفاده از نعلبکی در جشنها و مهمانیها دیگر باب و مورد پسند نیست ، میتوان در مناسبتهایی مانند اعیاد ، شب یلدا و همچنین بعنوان تم تولد و میهمانی با چاپ تصویر و جمله ای مناسب برای پذیرایی شیک و به یادماندنی آنها را به کار برد.

 چاپ زیر لیوانی تبلیغاتی MDF

ام دی اف نیز یکی از متریالیست که می توان برای چاپ زیر لیوانی تبلیغاتی از آن استفاده کرد . با چاپ به روش سابلیمیشن می توان هر طرح و رنگی را روی این نوع از زیر لیوانی ها تثبیت نمود.

ابتدا طرح مورد نظر که میتواند لوگو و مشخصات یک نام تجاری باشد مانند آدرس و تلفن و ...  توسط طراح مورد بررسی قرار میگیرد تا از نظر رنگ و نور کیفیت مناسبی داشته باشد و همچنین اندازه آن با اندازه انتخاب شده برای زیر لیوانی یکی باشد زیر اگر تصویر کوچکر باشد حاشیه زیر لیوانی سفید می ماند و اگر بزرگتر باشد طرح به صورت کامل روی زیر لیوانی چاپ نمیشود.

سپس تصویر اصلاح شده به صورت آینه ای توسط پرینتر با جوهر مخصوص روی یک کاغذ روغنی مخصوص چاپ می شود. معمولا سایز تصویر چاپ چند میلیمتر بزرگتر از تصویر اصلی تا حاشیه زیر لیوانی کاملا پوشیده شود. در مرحله بعد طرح چاپ شده را برش می دهند و به کمک چسب نسوز روی زیر لیوانی ام دی اف ثابت می کنند. پس از آنکه دستگاه با دمای مناسب داغ و آماده شد، زیر لیوانی ام دی اف را مابین دو کاغذ نسوز به شکلی که طرح به سمت بالا قرار بگیرد داخل دستگاه چاپ سابلیمیشن  قرار داده و فرآیند انتقال و تثبیت طرح روی زیر لیوانی آغاز می شود. در واقع تصویر چاپ شده روی زیر لیوانی به کمک حرارت پرس می شود. این کار در دمای حدودا 360 درجه فارنهایت و در زمان 100 ثانیه انجام میگیرد.

سفارش چاپ روی زیر لیوانی تبلیغاتی

مشخصات کلی زیر لیوانی:یکی از ارزان قیمت ترین و زیبا ترین محصولات برای تبلیغات بیشتر و گسترش بازاریابی و کسب و کار سفارش تبلیغات و چاپ لگو روی این محصول هست که براحتی در اختیار کاربران و مردم عادی هست.و براحتی دردسترس قرار میگیرد..

زیر لیوانی کریستالی و بلوری

بلور و کریستال نیز می تواند بعنوان یک متریال لوکس برای چاپ زیر لیوانی تبلیغاتی مورد استفاده قرار بگیرد. برای چاپ زیر لیوانی تبلیغاتی کریستالی به دمای اولیه 340 درجه فارنهایت نیاز داریم . این نوع چاپ هم در مدت زمان 100 ثانیه قابل انجام است. ابتدا طرح مورد نظر روی یک کاغذ روغنی چاپ گرفته می شود. ذکر این نکته خالی از لطف نیست که بر خلاف زیر لیوانی ام دی اف نیازی نیست که طرح را به صورت ام دی اف پرینت بگیریم به دلیل شفافیت زیر لیوانی مورد استفاده طرح از هر دو طرف قابل رویت است. از آنجا که دستگاه حرارت بالایی دارد برای جلوگیری از ترک خوردن و یا شکستن، زیر لیوانی را برای چند لحظه داخل دستگاه نگه می دارند . سپس طرحی که قبلا از نظر ابعاد ، رنگ و نور بررسی و چاپ شده به کمک چسب نسوز روی زیر لیوانی کریستالی ثابت می شود و مابین دو کاغذ نسوز داخل دستگاه چاپ سابلیمیشن که از قبل گرم شده است قرار می گیرد. پس از 100 گذشت 100 ثانیه طرح و تصویر مورد نظر روی شیشه یا کریستال چاپ شده و زیر لیوانی آماده استفاده است .

    منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات سربرگ در بخش منوی موبایل مشخص کنید.
    سبد خرید