سفارش چاپ روی تابلو فرش
سفارش چاپ عکس روی تابلو فرش یکی از جذابترین و بروزترین روشهای هدیه و سوپرایز کردن عزیزانتون ..
اینجا کلیک کنید
سفارش چاپ روی تابلو فرش
سفارش چاپ عکس روی تابلو فرش یکی از جذابترین و بروزترین روشهای هدیه و سوپرایز کردن عزیزانتون ..
اینجا کلیک کنید
سفارش چاپ روی تابلو فرش
سفارش چاپ عکس روی تابلو فرش یکی از جذابترین و بروزترین روشهای هدیه و سوپرایز کردن عزیزانتون ..
اینجا کلیک کنید
سفارش چاپ روی تابلو فرش
سفارشچاپر عکس روی تابلو فرش یکی از جذابترین و بروزترین روشهای هدیه و سوپرایز کردن عزیزانتون ..
اینجا کلیک کنید
سفارش چاپ روی تابلو فرش
سفارش چاپ عکس روی تابلو فرش یکی از جذابترین و بروزترین روشهای هدیه و سوپرایز کردن عزیزانتون ..
اینجا کلیک کنید
عنوان اسلاید
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
اینجا کلیک کنید
قبل
بعدی
سفارش چاپ روی تابلو فرش
اینجا کلیک کنید

چاپ عکس روی تابلو فرش

از گذشته تا کنون صنعت چاپ نیز همانند سایر صنایع بنا بر نیاز جامعه توسعه و پیشرفت چشمگیری نموده است. بطوری که امروزه امکان چاپ روی هر سطحی چه مسطح و یا غیر مسطح امکان پذیر شده است. در این راستا دستگاه های پیشرفته ای طراحی و ساخته شده اند و به دارنده آنها این امکان را می دهند که هر نوع سفارشی را بپذیرند و محدودیتی در پیاده سازی درخواست مشتریان خود نداشته باشند.

یکی از جذاب ترین کاربری های این صنعت که اخیرا بسیار مورد توجه جامعه قرار گرفته است ، چاپ تصاویر دلخواه روی تابلو فرش می باشد . به این شکل هر شخصی میتواند بدون نیاز به صرف زمان و هزینه زیاد بافت ، تابلو فرشی با تصویر و ابعاد مورد علاقه خود را داشته باشد و یا آن را بعنوان هدیه ای لوکس و ماندگار به دوستان و اقوام خود تقدیم کند و یا می توان برای هماهنگ کردن پرده ها و کوسن ها با فرش کف اتاق خواب کودک از این خدمت استفاده کرد. شایان ذکر است که چاپ عکس روی تابلو فرش در سالهای اخیر به شدت بعنوان یک هدیه تبلیغاتی جذاب و با کیفیت مورد استقبال قرار گرفته است.

چاپ عکس روی تابلو فرش

فرش مناسب برای چاپ عکس روی فرش و تابلو فرش

فرشی که برای چاپ عکس انتخاب می شود فرشی کاملا خام است . منظور از خام بودن فرش این است که این فرشها با نخی سفید رنگ از جنس پلی استر یا اکریلیک که توانایی جذب جوهر را دارند به صورت ریزبافت یا به اصطلاح 1200 شانه در رولهای با متراژ بالا بافته می شوند. البته بافت در تراکم های پایین تر نیز انجام می شود، در تراکم های کمتر از 1200 شانه قیمت کاهش می یابد ولی نتیجه حاصل از چاپ عکس روی فرش مطلوب نخواهد بود. پس از چاپ عکس در ابعاد مناسب و مطابق با سفارش مشتری، فرش برش خورده و برای ریشه زنی و در صورت درخواست مشتری جهت قاب شدن ارسال می شود.
روشهای تبدیل عکس به تابلو فرش
1- بافت تابلو فرش
2- چاپ تابلو فرش به روش سابلیمیشن
3- چاپ کلاریس

روش های سفارش چاپ عکس روی تابلو فرش:

1-بافت فرش

در روش بافت (دست بافت و یا ماشینی) ، ابتدا عکس ارسالی توسط طراح متخصص تبدیل به نقشه فرش می شود. در ادامه، نقشه تابلو فرش جهت تایید به شخص سفارش دهنده ارجاع داده میشود و درخواست می شود تا در صورت نیاز به اعمال تغییرات در نقشه فرش آنرا با طراح نقشه فرش در میان بگذارد . وپس از تایید نقشه، جهت بافت به واحد تولید ارسال می شود.


2- چاپ تابلوفرش به روش سابلیمیشن


چاپ تصویر روی فرش به روش سابلیمیشن توسط دستگاه های مخصوص این کار و طی مراحلی صورت میگیرد که در اینجا توضیح مختصری درباره آن داده می شود تا کسانی تمایل به سفارش چاپ عکس روی تابلو فرش را دارند با آگاهی کامل و اطمینان از کیفیت محصول نهایی سفارش خود را ثبت کنند.

مراحل چاپ عکس روی تابلو فرش به روش سابلیمیشن (پرس حرارتی)

1- طراحی عکس

ابتدا طرح مورد نظر مورد بررسی قرار می گیرد و رنگ و نور آن تنظیم می شود تا اطمینان حاصل شود که عکسی که چاپ می شود کیفیتی به خوبی تصویر انتخاب شده داشته باشد.

2- چاپ تصویر طراحی روی کاغذ

بعد از طراحی و یا اصلاح تصویر انتخاب شده آن را روی یک کاغذ روغنی چاپ میکنند.

3- ثابت کردن تصویر روی فرش خام

تصویر چاپ شده وارد دستگاه سابلیمیشن شده و روی فرش در جای خودش قرار میگیرد و ثابت می شود.

4- پرس کردن تصویر توسط دستگاه حرارتی

تصویری که روی کاغذ چاپ شده به کمک حرارت دستگاه سابلیمیشن روی فرش پرس میشود.

دما و زمان مورد نیاز برای چاپ عکس روی فرش :

برای چاپ عکس روی فرش معمولا محدوده دمایی مابین 190 تا 200 درجه سانتی گراد در نظر گرفته می شود و این کار در زمانی حدود 50 تا 65 ثانیه صورت می گیرد. مطابق آنچه گفته شد برای چاپ عکس روی تابلو فرش از یک تصویر، دستگاه پرس حرارتی یا sublimation و یک دستگاه چاپ یو وی و همینطور یک پرینتر استفاده می شود.

 چاپ کلاریس

چاپ کلاریس روش مدرن دیگری است که برای چاپ عکس روی فرش مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش همان مرحله انتخاب و اصلاحات عکس طی می شود اما در ادامه چاپ مستقیما روی فرش به صورت جوهر افشان انجام میگیرد. در این روش همان رنگهای موجود در عکس عینا روی فرش منتقل می شود اما عکسی که شما در صفحه نمایش میبینید فرمت RGB دارد ولی عکسی که برای چاپ ارسال می شود به فرمت CMKY تبدیل می شود از این رو و وابسته به کیفیت عکس انتخاب شده ، نتیجه نهایی ممکن است کمی مات و یا کمی سرخ تر به نظر بیاید.

سفارش عکس روی تابلو فرش

ابتدا می بایست یک تصویر مناسب با کیفیتی مطلوب انتخاب کنید. پس آنکه تصویر انتخاب شده توسط یک طراح و یا متخصص در حوزه ویرایش تصاویر بررسی و در صورت نیاز اصلاح شد هزینه چاپ ماطبق با اندازه مورد نظر شما محاسبه شده و در صورت تایید فرآیند چاپ تصویر روی تابلو فرش طبق فرآیندی که در بالا توضیح داده شد آغاز می گردد.

ابعاد فرش برای چاپ تصویر

ابعاد این فرشها با توجه به تصویر انتخاب شده و البته ابعاد پرینتر و دستگاه پرس سابلیمیشن قابل سفارش است. در زمان چاپ باید دقت شود که ابعاد تصویر طراحی شده و چاپ شده روی کاغذ کاملا مطابق با فضای قابل چاپ قالیچه باشد. در صورتی که ابعاد به درستی انتخاب و کنترل نهایی نشوند ممکن است تصویر از کادر فرش بیرون بزند و یا اینکه کوچکتر از ابعاد قالیچه باشد و حاشیه آن خالی بماند.

به طور کلی تابلو فرش ماشینی بدون قاب از سایز 50 در 70 سانتیمتر تا سایز 100 در 150 سانتیمتر تولید می شود که با اضافه شدن قاب حدود 15 تا 20 سانتی متر به هر طرف اضافه می شود. ابعاد بزرگتر نیز قابل تولید هستند که بعنوان فرش کودک و یا قالیچه قابل سفارش بوده و مورد استفاده قرار میگیرند.
همانطور که پیشتر به آن پرداختیم ، چاپ عکس دلخواه، بر روی یک فرش خام و سفید رنگ صورت می‌گیرد، به همین دلیل فقط قسمت رویی نخ به سمت خواب فرش تحت چاپ قرار میگیرد (رنگ می‌گیرد) لذا وقتی بر روی فرش دست می‌کشید، نخ‌های سفید رنگ در عمق فرش قابل مشاهده است. بهتر است در زمان تصمیم گیری برای سفارش چاپ عکس روی فرش این نکته را نیز در نظر داشته باشید .

نکته دیگری که باید بدانید این است که چاپ تصویر روی فرشهایی که تراکم کمتری دارند نیز امکان پذیر است ولی این نکته مهم قابل ذکر است که کیفیت چاپ روی این نوع فرش پایین تر نیز هست به همین دلیل کمتر مورد اقبال قرار می گیرد.

مزایای چاپ عکس روی فرش:

– امکان چاپ تصاویر یا متن دلخواه
– عدم محدودیت در استفاده از رنگها متنوع
– عدم نیاز به خرید و یا تولید نخ در رنگهای مختلف
در انتها برای رفع شبهات احتمالی باید این مورد نیز بیان شود که تابلو فرش های که روی آنها تصویر چاپ می شود در حالت ایده آل بین 10 تا 15 سال عمر مفید دارند. در مقابل شستشو مقاوم هستند و رنگ پس نمیدهند به شرط آنکه برای شستشوی آنها از شوینده های قوی استفاده نشود.

تابلو فرش ماhttps://nooragifts.com/wp-content/uploads/2023/01/%D8%AA%D8%A7%D8%A8%D9%84%D9%88-%D9%81%D8%B1%D8%B4-%D9%85%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%86%DB%8C-%DA%86%D8%A7%D9%BE%DB%8C-%D8%B3%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B4%DB%8C-%D9%88-%D8%A7%D9%86-%DB%8C%DA%A9%D8%A7%D8%AF-300x300.jpgشینی چاپی و ان یکاد
https://nooragifts.com/wp-content/uploads/2023/01/%DA%86%D8%A7%D9%BE-%D8%AA%D8%A7%D8%A8%D9%84%D9%88-%D9%81%D8%B1%D8%B4-%D9%88-%D8%A7%D9%86-%DB%8C%DA%A9%D8%A7%D8%AF-300x300.jpg
چاپ تابلو فرش ماشینی آیه الکرسی و چهار قل

    منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات سربرگ در بخش منوی موبایل مشخص کنید.
    سبد خرید